Klachten Webshop
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@studiodrunen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Klachten Salon
Het kan voorkomen dat een behandeling niet is zoals verwacht of dat er wat is mis gegaan. Uiteraard gaan wij samen met u voor een oplossing zorgen! U kunt de klacht kenbaar maken bij de haarstylist die u behandeld heeft en samen bekijken wat er gedaan dient te worden zodat u weer tevreden bent. Komt u er niet uit? Dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen via info@studiodrunen.nl.