Wij hebben onlangs een no-show beleid geïntroduceerd. Helaas komt het nog te vaak voor dat klanten een afspraak vergeten of zonder bericht niet komen opdagen. Voortaan zullen wij een bedrag in rekening brengen als afspraken niet tijdig of helemaal niet worden afgezegd. Lees hier meer over het no-show beleid van Studio Drunen
No-Show beleid
In onze online boekingsomgeving, waar je zelf jouw afspraken kunt beheren, is ook ons ‘NO-SHOW’ systeem geïntegreerd. Een No-Show verwijst naar een klant die zijn/haar gereserveerde afspraak niet nakomt, zonder gebruik te maken van de mogelijkheden om deze tijdig te annuleren, en daardoor onaangekondigd niet verschijnt.
Waarom hebben we een No-Show beleid?
In de prijs van een behandeling zitten veel kosten verwerkt. Bij de meeste kapsalons worden de kosten van klanten die niet komen opdagen, de zogenaamde no-shows, in de prijs verwerkt. Wij willen echter transparant en duidelijk zijn. Daarom vinden wij het niet nodig om eventuele no-show kosten door te berekenen in de prijzen van onze behandelingen. Dit stelt ons in staat om onze prijzen voordelig te houden. We willen niet dat jij als trouwe klant hier de gevolgen van ondervindt.
Onze voorwaarden voor no-shows zijn als volgt:
Annuleringen tot 24 uur voor de behandeling zijn gratis.
Klanten hebben de mogelijkheid om tot minimaal 24 uur van tevoren kosteloos te annuleren. In de ontvangstmail die je ontvangt, vind je de optie ‘afspraak annuleren’ of ‘afspraak verzetten’, waarvoor geen kosten in rekening worden gebracht.
Annuleren binnen 24 uur voor de behandeling = 50% van het bedrag voor de gereserveerde tijd en plaats
Klanten die hun afspraak binnen 24 uur voor de behandeling annuleren, worden 50% van de kosten voor de gereserveerde tijd en plaats in rekening gebracht. Ook klanten die hun gereserveerde plek niet gebruiken, te laat komen of geen gebruik maken van de mogelijkheden om hun afspraak te annuleren en onaangekondigd niet verschijnen, krijgen 50% van het bedrag voor de gereserveerde tijd en plaats in rekening gebracht. Ons no-show systeem zal automatisch herkennen en bijhouden wie wel of niet verschijnt, of te laat is voor hun ingeplande afspraak.
Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 50% van de gereserveerde tijd en plaats
E-mail herinnering
Je ontvangt één dag voor jouw afspraak een extra herinnering in de vorm van een e-mail. Soms belanden deze herinneringen in de spam-box van de ontvanger waardoor het lijkt of deze niet verstuurd is. Deze e-mail is daarom een extra geheugensteun, je bent echter zelf verantwoordelijk voor het noteren en nakomen van jouw afspraak. Mocht je niet meer weten wanneer je jouw afspraak hebt gemaakt neem dan contact met ons op.
Neem dan contact op met onze klantenservice! We staan graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
Contact opnemen